HTML

100 napos fogyókúra

100 nap alatt 11 kilót fogyok, ezt szeretném itt dokumentálni. A cél: 84-ről 73 kilóra lemenni, természetesen az erő megőrzésével.

Számláló

Mínusz kalóriák: 24.700
Fekvőtámaszok: 330
58 nap telt el.
Progress: 32.08%

Friss topikok

Mai edzés

2013.01.31. 23:46 káposzta

Guggolás - 20, 21, 20 x 50 kg, 16 x 60 kg

Combhajlító és combfeszítő - 15 x 20 kg

Mellből nyomás egykezes súlyokkal - 4 sorozat, összesen kb. 50 x 18 kg

Szólj hozzá!

Hatnapos bejegyzés :)

2012.02.29. 11:07 káposzta

Egyre ritkábban írok ide, ez baj, mert azt jelenti, hogy nem veszem olyan komolyan a fogyókúrát.

Csütörtök-pénteken összesen 1200 volt a megtakarítás, hétvégén "wellness" volt, mert nemigen mozdultunk ki a lakásból, és normálisan ettünk, szóval ez nulla, hétfőn is csak 100-at sikerült spórolni, kedden legalább volt egy rendes edzés, itt 500 volt a mínusz.

A melledzéseken egyre jobb formába kezdek lendülni, pl. pozitív padon 50-es bemelegítés után 5x5x70 ment, utána a hatodik (amennyit-bírsz) sorozatban 13, végül még egy tizes. Jó erőben voltam, remélem hamarosan már 75-80-nal is ennyi ismétlésre leszek képes (HOGYNE!).

Hat nap alatt tehát 1800 kalória volt a megtakarítás, ami háttőőőő, nem túl sok, de lesz ez még jobb is :)

Szólj hozzá!

Hétfő-Kedd-Szerda

2012.02.23. 03:25 káposzta

Minden nap 700 kalóriát sikerült spórolni, összesen tehát 2100 kalória volt a megtakarítás.

Hétfőn és kedden voltam gyúrni is, közepesen kemény edzések voltak. A guggolás és a fekvenyomás pozitív padon jól ment, és volt még egy BESZARSZ 4000 is 15 kilóval, utolsó sorozatra 11 ismétléssel.

Szólj hozzá!

Péntek-Szombat-Vasárnap

2012.02.20. 13:21 káposzta

Nagyon keveset ettem, és volt egy óra séta is, ezeknek köszönhetően 1200 kalóriát sikerült megspórolni. Mivel a hétvége nullszaldós volt, ezért ennyi lett a 3 nap eredménye is.

Szólj hozzá!

A munka negyedén már túl vagyok!

2012.02.17. 16:47 káposzta

Ahogy az a számlálón is látszik. Ez persze tök jó, de a rendelkezésre álló idő 46%-a már elment. Naponta átlagosan 426 kalóriát takarítottam meg, ha ezt követem, akkor még kb. 3.3 kilót tudok leadni a 100-ik napig.

A jó hír az, hogy a szülinapos időszakok lejártak, a közeljövőben nem tervezek semmilyen nagy habzsi-dőzsit, és kezdek is egyre jobban visszarázódni a normális fogyási ütembe.

Legalább 500-ra kéne felhúznom a napi megtakarítást, akkor 4 kilóra kerekíteném ki a hátralévő 54 nap alatti fogyást.

Szólj hozzá!

A péntek eddig

2012.02.17. 16:42 káposzta

Kaja: az első étkezés előtt 24 óráig nem ettem, de fura mód nem is voltam éhes. Ebédre kínai brokkolis csirkehús volt rizzsel, eléggé jóllaktam. Volt még 2 kávé és 2 apró csokidarab. Ez kb. összesen 900 kalória, vacsorára igyekszem valami könnyűt enni.

Szólj hozzá!

Szerda-csütörtök

2012.02.17. 16:39 káposzta

A szerdát inkább hagyjuk, egy okés nap után este pizza és vodkanarancs...

Csütörtökön viszont taroltam, kondiban ugyan nem voltam, de a kaja nagyon visszafogott volt.

Két nap alatt így kijött összesen 900 kalória megtakarítás. Ja, meg végre csináltam 25 fekvőtámaszt is.

Szólj hozzá!

Már megint nem írtam egy ideje...

2012.02.14. 17:37 káposzta

Kicsit kezd behalni a blogolásom, úgy érzem :)

Már nem nagyon emlékszem, mi volt csütörtökön - kondi biztos, normális evés, kb 800 kalória spórolással.

Pénteken kicsit kirúgtam a hámból - 200 kalóriát sikerült csak összecsiholnom.

A hétvége 3 napos volt, de aránylag sokat gyalogoltam, aránylag kevesebbet ettem és kétszer edzettem egy lazát is. Pár fekvőtámasz becsúszhatott volna, de elfelejtettem :) Mindent egybevéve nullszaldós, talán annál picit jobban sikerült hétvége volt, de inkább kevesebbet írok be.

A mai (keddi) napom egész jól ment, 800 kalóriás bevitel, kemény kondi fekvenyomással, guggolással, mellhez húzással, egykezes nyomással. Még valami komolyabb gyaloglást kéne beiktatni, de előre beírok magamnak mondjuk 1500 kalória megtakarítást :)

Az összesen 2500 kalória 6 nap alatt.

Párszor mérlegeltem azért mostanában, az eredmények: 80.5 kiló szombat reggel otthoni mérlegen, 82.5 kiló ma a kondi után, ruhában, evős hétvége után. Remélem, március elsejére be tudok menni a kondimérlegen 81 kiló alá. Elvileg ehhez olyan -10.000 kalória kellene, napi mondjuk 700 kalória. Hát nem mondom, hogy biztosan összejön, de megpróbálom.

Amit kéne a következő 2 hétre: legalább 300 fekvőtámasz, kicsit több gyaloglás (talán jobb idő is lesz), legalább 5 kondi.

Szólj hozzá!

Megapost

2012.02.09. 01:41 káposzta

Huh, jó régen nem írtam, majdnem egy hete... Na, akkor igyekszem röviden leírni, mi is történt.

Csütörtökön egész jó napot fogtam ki, a kaját annyira nem tudtam tartani, de az edzés elég kemény volt (a harmadik melledzés a héten, nem is csoda, hogy a szottyadt 90 kilót is le kellett emelni rólam), így összesen sikerült 500 kalóriát megtakarítani.

Nem volt ennyire jó a péntek és a hétvége (szigorúan csak fogyási szempontból), mert wellnessezni mentünk. Kiváló volt a fürdő, és a semmittevés is nagyon hiányzott már, nem beszélve a normális mennyiségű alvásról. Kajában nem engedtem el magam teljesen, azért odafigyeltem, mit eszek meg és mit nem. Valahogy úgy számoltam, hogy a péntek-szombat-vasárnap pesszimistán is nullszaldós volt.

Hétfőn kimaradt az edzés, hogy a keddi giga-edzést bírjam valahogy. Megint meggondoltam, mit eszek, de csak 400 kalória megtakarítás jött össze. Hiába, ha nincs edzés, ha nincs elég gyaloglás, akkor ennél több nem is sikerülhet. Meg persze be kellett tolnom vasárnap éjjel egy óriás lángost, már szinte éheztem, mire a Superbowl elkezdődött (ami egyébként nem volt nagy szám idén).

A keddi nap kiválóan sikerült, végre normális mennyiséget ettem. És ami a lényeg: nagyon kemény (és szerintem komoly fejlődést generáló) melledzést végeztem. Pozitív ferde padon bemelegítés 50-60-80 kilókkal, majd 20, 14, 14 és 12 ismétlés 60 kilón, vagyis 60x60 :) (Szerintem még sose nyomtam 4 tonnát egy nap a pozitív ferdén.) Jött egy durva Beszarsz 4000, az utolsó csomagot 6 helyett 20 ismétléssel végeztem, a használt súly a 14 kiló volt. Mellhez húzás gépen és tricepsz-égetés volt a két befejező gyakorlat. A napi megtakarítás 1000 kalória volt.

Gyorsan ideírom a szerdát is: reggeli 200, kávék+édesség 100, pizzaszelet 700, popcorn a moziban 300, összesen 1300 a bevitel. Nem volt edzés, gyaloglás is kevés volt, így 600 kalória megtakarítást írok fel erre a napra.

Összesen 2500 kalória mínusz jött össze erre a 7 napra. Lehetett volna rosszabb is, jobb is.

Szólj hozzá!

Kedd-szerda

2012.02.02. 18:31 káposzta

Na, most egy darabig nem írtam, kezd picit elfogyni a lendület is. Ebben a két napban összesen 1000 kalória ment le, végül is több mint a semmi, de többet vártam volna el magamtól. Az utóbbi egy hétben nem sikerült túl sokat leadni :S

De vannak azért pozitívumok is: kedden például elég kemény edzést nyomtunk Krisz haverommal, fekvenyomás 4x12x70, pozitív padon 4x8x60, másfél darab BESZARSZ 4000 (a másodikat fordítva csináltuk, és kissé nehezen ment az utolsó hatos csomag), ezután mellhez húzás gépen 4x12x35-40, végül tricepszezés és vállazás.

 Volt valamelyik nap 25 fekvőtámasz is. Hát nem vittem túlzásba, az biztos.

Szólj hozzá!

Hétfő

2012.01.31. 12:40 káposzta

Semmi extra, jó (mell) edzés, kicsit több evés, nuku fekvőtámasz, 700 kalória.

Szólj hozzá!

Ötnapos nullszaldó bakker

2012.01.30. 09:09 káposzta

Ez van, ha az ember a szülinapja környékére ér. Röviden:

Szerda: 800, Csütörtök: 400, Péntek: -1000, Szombat: -200, Vasárnap: 0

Összesen egy nagy nullát fogytam 5 nap alatt, köszönhetően a pénteki dorbézolásnak.
Mondjuk nem baj, mert jól éreztem magam, a fogyás meg kajakra kitolódhat még 5 napot :)
Mostantól azért jobban odafigyelek a dolgokra, talán egy erős február-március még komoly fogyást hozhat. Tegnap lement 25 fekvőtámasz is, többet akartam csinálni, de elfelejtettem :D

Szólj hozzá!

Kedd

2012.01.25. 15:29 káposzta

Több kaja és több edzés, ez volt a keddi nap tömören.

Rengeteg fekvenyomás normál és pozitív padon (közel bukásig), lehúzás mellre, plusz egy majdnem befejezett Beszarsz 4000 (az utolsó sorozatból csak 3 ment ki).

Megtakarítás: 800 kalória

Fekvenyomás nem volt, csak az a 25, amit tegnap leírtam.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés jó nap

Hétfő

2012.01.24. 11:55 káposzta

A kaja: este még ettem finom túrótortát :) Igazi gyúrósoknak és fogyósoknak való étel, majdnem kizárólag túróból áll csak. Ez még rárakott kb. 200 kalóriát a napi fogyasztásomra, így lett a bevitel összesen 1100.

Az edzés elég jó volt, viszonylag alacsony súlyokkal dolgoztam. Negatív fekvenyomás 25x50, 25x50, 20x60, 15x60, 15x60. Volt még nyak mögé és elé húzás, vállból nyomás, kézi súlyzós mellgyakorlat.

A napi összeredmény: 1200 kalória :)

Ja, és még volt 25 fekvőtámasz este, 25 pedig kedd reggel (így állok 255-nél).

Szólj hozzá!

Címkék: edzés jó nap

Hétfői kaja

2012.01.23. 17:19 káposzta

Szendvics (400), 2 kávé (50), csokik és sütik (jujjj, 450) = 900 kalcsi a fogyasztás, de most jön majd a kemény edzés, este meg pár fekvőtámasz :)

Szólj hozzá!

Címkék: étkezés

Két jó dolog - és három rossz

2012.01.23. 00:39 káposzta

Kezdem a 3 rosszal: péntek-szombat-vasárnap. A pénteki nap nem úgy sikerült, ahogy elterveztem, szolid 200 kalóriát takarítottam meg, szombaton viszont jelentősen túlléptem a keretet, és a vasárnapot sem tudtam kihozni nullszaldósra. Ennek eredményeképpen -500 kalória lett a termés :(

Az első jó dolog az, hogy születésnapomra megkaptam a Testépítők enciklopédiája című könyvet :) Vastag, tele van infókkal és gyúrós képekkel :D A második jó dolog, hogy végre elkezdtem fekvőtámaszokat nyomni, szombaton 3x30, vasárnap (eddig) 2x30 volt az adag. Nincs is jobb dolog, mint az Iron Maiden Transylvania című számára lenyomni a fekvőtámaszokat, tényleg érdemes kipróbálni :) A harmadik dolog, hogy ma valahogy jól érzem magam a bőrömben, úgy érzem, hogy rengeteg mindent kapok mostanában az élettől, boldog vagyok a kedvesemmel, rengeteg barátom van, jó dolgok történnek velem, szóval fel vagyok dobva :) Remélem ez a pozitív lelkiállapot kihat majd a fogyókúrámra és az edzéseimen is meglátszik majd.

UPDATE: még lenyomtam 30 fekvőt.

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége gáz nap fekvőtámaszok

Csütörtök - szemigáz nap...

2012.01.20. 12:33 káposzta

... de végre lementem edzeni. Ami elég kemény volt, mert rajtam maradt a súly fekvenyomás közben :) Szerencsére azért lekapta rólam valaki. 12,12,10,10,8,6 ment 70 kilóval, negatív padon. A "bukás" után mellhez húzást csináltam széles fogással, volt némi vállazás és egy kis tricepszezés. Kb. 8 tonnányit mozgattam meg, a cél 10 lett volna, de nem volt erőm a végére.

A kaja kicsit sok volt, de a nap végére így is kijött 700 kalória mínusz.

Kétszer is mérlegeltem mostanában, csütörtök este 83 alá is bementem a kondimérlegen, péntek reggel pedig 81.5 kiló voltam a Reni-mérlegen. Előbbit ruhával, utóbbit ruha nélkül kell érteni.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés mérleg

Szerda - na, ez gáz nap volt

2012.01.19. 09:56 káposzta

Nem sikerült se elmenni edzeni, se visszafogni értelmesen a kaját... 500 kalória, ennyi a mai nap eredménye. Csütörtök már jobb lesz, kevesebb kaja, és végre lesz egy kemény edzés is!

Szólj hozzá!

Címkék: gáz nap

Kedd

2012.01.18. 11:19 káposzta

Átlagosnál gyengébb nap volt, valahogy jobban kívántam a kaját, mint általában. Meg is lett az eredménye, 600 kalóriát tudtam csak spórolni. Ez így kevés lesz, illetve nem lesz meg 100 nap alatt a vágyott -11 kiló.

Sebaj, szerdán majd odafigyelek jobban az evésre, és talán megyek kondiba este. A két nap átlagában talán majd kijön 8-900 kalória megtakarítás.

Szólj hozzá!

Hétfő

2012.01.16. 22:07 káposzta

Amennyire nem jött össze a hétvége, annyira jól sikerült a mai nap.

Ma ezeket ettem: 250g "német fekete" kenyér (450 kcal), 20 dkg pulykamellsonka (200 kcal), 2 lightos kávé + tea (100 kcal), 250g zsírszegény túró (300 kcal), egy csomó uborka (50 kcal) =1100 kcal.

Mozgás: 50 perc séta és közepes edzés: 500 kcal.

Összesen: 1200 kalória megtakarítás :)

UPDATE: Jah, az edzés így nézett ki: mellhez húzás széles rúddal, aztán szűk fogással (nagy súlyokat használtunk), csináltam egy sorozat evezést, aztán fekvenyomás (10x50, 10x70, 10x80, aztán 3x90, 4x80, 5x70, 8x50 pihenés nélkül).

Szólj hozzá!

Hétvége

2012.01.16. 12:20 káposzta

Nem ettem keveset a hétvégén, de a két napra 500 kalóriát azért megtakarítottam.

Ha jobb idő lett volna, többet sétáltunk volna, de hát ez van.

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége gáz nap

Péntek

2012.01.13. 17:13 káposzta

Még nincs vége a pénteknek, de azért jegyzetelek...

Ma egy szendvics volt a reggeli (300 kcal), benne mozzarella és paradicsom.

Ebédre lement egy 32 centis pizza, de legfeljebb fél centis lehetett a tésztája, és a feltét sem volt túl "gazdag". Erre felírok 1000 kalóriát.

Egyet jó lenne még mászkálni ma, legalább 7-800 kalóriát kéne megtakarítani ma, de nem biztos, hogy összejön...

A jó hír, hogy szinte teljesen elmúlt az izomláz a tagjaimból, fantasztikus érzés :D
Jövő héttől már semmi fizikai akadálya nincs a fekvőtámaszok elkezdésének! :)
Huh, ötezret kellene lenyomni kb. 90 nap alatt... Majd meglátjuk :D

UPDATE: 500 kalória lett a pénteki nap eredménye.

Szólj hozzá!

Csütörtök

2012.01.13. 17:02 káposzta

Röviden: közepesen kemény edzés, kevés gyaloglás, kevés kaja = 1200 kalória megtakarítás :)

Az edzés: elég hasonló volt, a hétfőihez, de "terápiás" súlyokkal.

Felhúzással kezdtük, elég nehezen ment, a bemelegítésre szánt 70 kilót is megéreztem (de legalább kilazította a fájó izmokat :)). 3 sorozat volt még 100 kilóval, de talán csak 16 ismétlés összesen. Volt lehúzás még, minimális súlyokkal (40-45 kiló), és mellhez húzás gépen (szintén 40 kiló, 4x10). Fekvenyomás következett, ebből kiment 4x12x60, az első sorozat volt a legnehezebb, a többi könnyen ment :)

Hétfőtől már normális edzések következnek, úgy érzem, visszatértem a karácsony előtti formához / erőhöz.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés jó nap

Szerda

2012.01.11. 17:41 káposzta

Újabb jól sikerült nap, 1200 kalóriás bevitel, 40 perc séta, tehát 800 kalória megtakarítás. Kezdem megszokni az alacsony kalóriabevitelt, nem vagyok soha éhes, és nem is jön rám az ehetnék. Ez a pufirizs nagy találmány azért :)

A karom még mindig fáj, de mintha a vállam és a hátam már nem égne úgy :D

Szólj hozzá!

Kedd

2012.01.11. 17:38 káposzta

Elég jól ment a nap, 900 kalória mínusz lett a vége.

Főleg a kaján nyertem sokat, kondi nem volt, gyaloglás is csak a minimum-közeli.

Szólj hozzá!